Next stop Valencia



Snart är det dags att packa väskorna för Valencia och årets andra GP på plats. Det blir också mitt första statslopp vilket jag ser fram emot. Hoppas kunna lägga lite tid på att hitta en bra plats att se loppet. Stan verkar vara komplett full av fans, inte ett hotellrum ser ut att vara ledigt. Jag hoppas att stämingen är lika bra som i Barcelona under förra säsongen, då Alonso i högsta grad var inblandad i titelstriden. Får inte glömma att tömma minneskortet till kameran. 


Innan dess ska jag hinna med stranden också, alla tips på bra stränder mellan Valencia och Barcelona välkomnas.


Kommentarer
Postat av: Lupus

Nog är väl alla lopp statslopp i och med att de sker inom någon form av stat?



Stadslopp, å andra sidan...

2008-08-14 @ 16:03:58
Postat av: grandstand.blogg.se

Tack för påpekandet, vill också lägga till att stadsloppet inte motsvarade mina förväntningar.



Tacka vet jag statslopp....

2008-08-26 @ 14:23:22
URL: http://grandstand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0